دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد لطفی به نام پیرهن

در این لحظه شنونده ی آهنگ جدید “پیرهن” با صدای محمد لطفی با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با متن و پخش آنلاین باشید.

Download New Music By Mohammad Lotfi / Pirhan From GisoMusic

شاعر: میلاد فلاح

دانلود آهنگ پیرهن محمد لطفی

 

دانلود آهنگ محمد لطفی پیرهن

// آهنگساز: محمد لطفی, تنظیم کننده: حسین غمگین //

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
مِثل تو نه شَبیه تو ، تو زِندگیم کی میاد ؟
دِل کندَن از تو که خود ، قَلب مَنی دِل میخواد
بمون که عِشق فقط به اون چشای خوشگِل میاد

  • ۰۰/۰۸/۳۰
  • سجاد فردوسی

محمد لطفی

نظرات (۱)

سلام این همه مطلب مفید تو وبلاگتون میذارید حیفه برا خودتون نباشه من بهتون پیشنهاد میکنم با یه دامنه وبلاگتون رو تبدیل به وب سایت کنید و ما براتون یه قالب مخصوص موزیک براتون طراحی کنیم.

 

سلام سارا راد هستم عرضی داشتم خدمت جنابعالی.ما خدماتی ارایه میدیم از جمله افزایش بازدید و کاهش تضمینی رتبه الکسا_فروش بک لینک و افزایش قدرت دامنه_سئو سایت و چت روم_ و... اگه خواستید در تلگرام به ایدی من پیام دهید تا اصل خدماتتون رو براتون ارسال کنم با تشکر از شما اگر میخواهید دیده شوید حتما پکیج بک لینک وبازدید رو از ما خریدار یکنید برسی که من از سایتتون کردم رتبه الکسا وبازدید روزانتون خوب نیست ما میتوانیم کمکتون کنیم پشتیبانی فقط در تلگرام @harddeli ایدی در تلگرام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی