دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ علیرضا پویا تماشایی

برای شما عزیزان آهنگ جدید و زیبای “تماشایی” با صدای علیرضا پویا را با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با متن و پخش آنلاین آماده دانلود کرده ایم.

Download New Music By Alireza Pouya / Tamashaei From GisoMusic

شاعر: کیانا ناطقی

دانلود آهنگ تماشایی علیرضا پویا

متن آهنگ تماشایی علیرضا پویا

// تنظیم کننده اثر: علیرضا الیاسوند //

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
تپش قلب من میگه ، دل من درگیرشه
تو کنار من باشی ، که ازت کم نمیشه
یجوری شدی همه دنیام از تو نشه دل کند
────
خوبه که یه عاشقی ، تو هم مثل منی
رگ خواب این دلو ، داری هم حس منی
مگه میشه رد شد از عشقت ، دست تورو ول کرد
────
میریزه بهم منو چشم سیاهت
کیه قد منه دیوونه بخوادت ؟
حال من به حال تو بستگی داره
دل من هیچی برات کم نمیذاره
────
اون چشات تماشاییه ، انگاری که نقاشیه
بیخیال چشمات نمیشم من
این دل بی تو بی طاقته ، میدونی که بد عادته
قطعا بی تو دیوونه میشم من
────
اون چشات تماشاییه ، انگاری که نقاشیه
بیخیال چشمات نمیشم من
این دل بی تو بی طاقته ، میدونی که بد عادته
قطعا بی تو دیوونه میشم من

علیرضا پویا تماشایی

گفتی بهم کنارمی از بس عشقی
دلم آخه رفته با اون چشم مشکی
وقتی نگام میکنی ، هی زیر چشمی
────
آتیشه این دلم برات خیلی تنده
هرکی تورو داره دیگه انگار برده
اسم تو اینجا رو این قلبم خورده
────
اون چشات تماشاییه ، انگاری که نقاشیه
بیخیال چشمات نمیشم من
این دل بی تو بی طاقته ، میدونی که بد عادته
قطعا بی تو دیوونه میشم من
────
اون چشات تماشاییه ، انگاری که نقاشیه
بیخیال چشمات نمیشم من
این دل بی تو بی طاقته ، میدونی که بد عادته
قطعا بی تو دیوونه میشم من
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

علیرضا پویا تماشایی

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • سجاد فردوسی

علیرضا پویا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی