دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ فریدون آسرایی مه

هم اکنون می توانید آهنگ جدید و شنیدنی “مه” با صدای فریدون آسرایی را با بهترین کیفیت ممکن همراه با متن و پخش آنلاین از رسانه موسیقی گیسو موزیک دانلود کنید. این آهنگ برای تیتراژ پایانی سریال کلبه ای در مه ساخته شده است.

Download New Music By Fereydoun Asraei / Meh From GisoMusic

شاعر: احمد امیرخلیلی

دانلود آهنگ مه فریدون آسرایی

متن آهنگ مه فریدون آسرایی

// آهنگسازی توسط: بهنام کریمی, تنظیم کننده اثر: امیرحسین اکبر شاهی //

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
من چه میخواهم مگر ، خاک سر کوی تورا …
جُز غم ـه آن چشمهای ، ماجراجوی تورا…
جُز هوای ابری ، آن چشمهای مه شده
بی تو یک بُغضم که در ، آغوش سینه له شده
────
مجنون کن این قلب شکسته را …
دیوانه کن این جان خسته را …
تو دوری و من در هوای تو
عاشقم بیا …
────
عشق تو میخواهد دلی که رفت
تو موجی و من ساحلی که رفت
بی تو فقط من با خودم رسیده ام به غم
بیا …

فریدون آسرایی مه

در هوای گریه هایم ، بغض آرام تو بود
عشق اگر عشق است تنها ، در سرانجام تو بود
از خیالت هرکجا ، آرامش جان خواستم
آه از من باز هم از درد ، درمان خواستم
────
مجنون کن این قلب شکسته را …
دیوانه کن این جان خسته را …
تو دوری و من در هوای تو
عاشقم بیا …
────
عشق تو میخواهد دلی که رفت
تو موجی و من ساحلی که رفت
بی تو فقط من با خودم رسیده ام به غم
بیا …
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

فریدون آسرایی مه

  • ۰۰/۰۳/۱۸
  • سجاد فردوسی

فریدون آسرایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی