دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ احمد سلو فیک

سوپرایز ویژه گیسو موزیک / دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی “فیک” با صدای احمد سلو با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با متن ترانه و پخش آنلاین

Download New Music By Ahmad Solo / Fake From GisoMusic

دانلود آهنگ فیک احمد سلو

متن آهنگ فیک احمد سلو

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
این خنده هام ، غمگین تر از گریس
واقعی نیست ، دروغ این قصس
کافیه اسمت بیاد ، یهویی خیس میشه چشمم
────
این خنده هام ، بی روح و بی حسن
با غم میاد ، میشینه رو فیسم
مث دوست دارمات ، که به من میگفتی فیکن
────
نگو میدونم میدونم ، تو نمیدونی چی اومد به سرم
جونم من نمیتونم ، اون دو تا چشماتو از یاد ببرم
دورم از غرورم ، چیزی نمونده به جز این دل داغونم
────
نگو میدونم میدونم ، تو نمیدونی چی اومد به سرم
جونم من نمیتونم ، اون دو تا چشماتو از یاد ببرم
دورم از غرورم ، چیزی نمونده به جز این دل داغونم

احمد سلو فیک

به یه دروغ قشنگ مث بچگیات ، قلبتو دادی
شدی یه عکس قدیمی تو خاطره هام ، بعد تو با کی ؟
آخه من بخندم ، با دلم چرا من بجنگم ؟
دیگه دارم میرم از دست ، میرم یه جایی که برنگردم

اهنگ فیک احمد سلو

به یه دروغ قشنگ مث بچگیات ، قلبتو دادی
شدی یه عکس قدیمی تو خاطره هام ، بعد تو با کی ؟
آخه من بخندم ، با دلم چرا من بجنگم ؟
دیگه دارم میرم از دست ، میرم یه جایی که برنگردم
────
نگو میدونم میدونم ، تو نمیدونی چی اومد به سرم
جونم من نمیتونم ، اون دو تا چشماتو از یاد ببرم
دورم از غرورم ، چیزی نمونده به جز این دل داغونم
────
میزنم پرسه تو خیابونای این شهر
فقط یه عکسه اونی که تو آینه اس من نیستم
میزنم پرسه تو خیابونای این شهر
فقط یه عکسه اونی که تو آینه اس من نیستم
────
نگو میدونم میدونم ، تو نمیدونی چی اومد به سرم
جونم من نمیتونم ، اون دو تا چشماتو از یاد ببرم
دورم از غرورم ، چیزی نمونده به جز این دل داغونم
────
نگو میدونم میدونم ، تو نمیدونی چی اومد به سرم
جونم من نمیتونم ، اون دو تا چشماتو از یاد ببرم
دورم از غرورم ، چیزی نمونده به جز این دل داغونم
────
دلو به دریا زدم که غمات بشه کم ، آخه عاشقتم
فقط بخاطر اینکه بخنده چشات ، نیومد خواب به چشم
جون دلم یه چیزی بگو تو به من ، یکم قانع بشم
تو که میدونی شاه قلب منی ، نمیخوام خاطره شم
────
نگو میدونم میدونم ، تو نمیدونی چی اومد به سرم
جونم من نمیتونم ، اون دو تا چشماتو از یاد ببرم
دورم از غرورم ، چیزی نمونده به جز این دل داغونم
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

احمد سلو فیک

  • ۰۰/۰۳/۱۱
  • سجاد فردوسی

احمد سلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی