دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی گردنبند

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام گردنبند

سوپرایز ویژه گیسو موزیک / دانلود آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی “گردنبند” با صدای میثم ابراهیمی با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با تکست ترانه و پخش آنلاین در سایت گیسو موزیک

Download New Music By Meysam Ebrahimi / Gardanband From GisoMusic

شاعر: نیما معین و محمد مبارکی

دانلود آهنگ گردنبند میثم ابراهیمی

متن آهنگ گردنبند میثم ابراهیمی

// آهنگسازی توسط: مهدی منافی, تنظیم کننده اثر: علی بیات //

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
راه این گلو رو میبندی
کل وقتایی که میخندی
مث ماه گرفتگی میشه
وقتی که چشاتو میبندی
────
تو گذشته هامو فهمیدی
حال و روزمو خودت دیدی
کلی مهربونی کردی که
از با من بودن نترسیدی
────
جون دلم ، فقط با دست تو وا میشه گرم
منو از نقطه ی تاریک دلم
بیرون بکش ، چشم خوشگلم
جون دلم ، بشو یه امشبو مهمون دلم
راه بیا یه بار با قانون دلم ، جون دلم

میثم ابراهیمی گردنبند

من میخوام مال تو باشم ، روزا به عشق تو پاشم
هی چشام تورو ببینه
من میخوام گیر تو باشم ، وصل زنجیر تو باشم
راز گردنبند همینه
آره ، مگه چشای تو چی داره ؟
که به خاطرش چشام تا صبح ، بیداره
────
جون دلم ، فقط با دست تو وا میشه گرم
منو از نقطه ی تاریک دلم
بیرون بکش ، چشم خوشگلم
جون دلم ، بشو یه امشبو مهمون دلم
راه بیا یه بار با قانون دلم ، جون دلم
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

میثم ابراهیمی گردنبند

  • ۰۰/۰۲/۲۶
  • سجاد فردوسی

میثم ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی