دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ امو بند نه نگو نه

همینک برای شما عزیزان آهنگ جدید و شنیدنی “نه نگو نه شدی ماه توی آسمونم” با صدای امو بند را با دو کیفیت 320 و 128 همراه با تکست موزیک آماده دانلود کرده ایم.

Download New Music By Emo Band / Na Nagoo Na From GisoMusic.Com

شاعر و آهنگسازی توسط: حامیم

دانلود آهنگ نه نگو نه امو بند

متن آهنگ نه نگو نه امو بند

// تنظیم کننده اثر: رضا پناهی //

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
با تو تهش هر جا که باشه
میام خیالت جمع
آخه تو دلی شدی نمیشه که
بری و بی خیالت شم
────
دیگه دیر شده برا پشیمونی
دل من کم جنبه اس
با تو تا جایی اومده که
راه برگشت بستس
────
نه نگو نه ، نه نگو نه
شدی ماه توی آسمونم
نه تو آدمشی نه من اونم
که یه دقه بدون تو بمونم
────
نه نگو نه ، نه نگو نه
شدی ماه توی آسمونم
نه تو آدمشی نه من اونم
که یه دقه بدون تو بمونم

امو بند نه نگو نه

به این حسی که قلب من
به تو داره میگن عشق
به سرت نزنه فکر کنی
که دلتو پس میدمش
────
نگو عادته اسم اینا
نگو عشق فقط حرفه
نمیدونی دل بیچاره
با تو تا کجا رفته
────
نه نگو نه ، نه نگو نه
شدی ماه توی آسمونم
نه تو آدمشی نه من اونم
که یه دقه بدون تو بمونم
────
نه نگو نه نه نگو نه
شدی ماه توی آسمونم
نه تو آدمشی نه من اونم
که یه دقه بدون تو بمونم
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

امو بند نه نگو نه

  • ۰۰/۰۲/۲۶
  • سجاد فردوسی

امو بند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی