دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مسعود صادقلو شب آهنگی

در این ساعت از روز می توانید آهنگ جدید و شنیدنی “امشب پیش عالم و آدم قلبمو بهت دادم” به نام “شب آهنگی” با صدای مسعود صادقلو را با دو کیفیت اصلی MP3 همراه با متن ترانه دانلود نمایید.

Download New Music By Masoud Sadeghloo / Shabahangi From GisoMusic

شاعر: یاحا کاشانی

دانلود آهنگ شب آهنگی مسعود صادقلو

متن آهنگ شب آهنگی مسعود صادقلو

// آهنگساز و تنظیم کننده اثر: حامد برادران //

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
میخندم که دنیا به روم بخنده
عاشقی کن که عاشقی قشنگه
تا میشنوم صداتو آروم میشم
خدایی اون دوتا چشات قشنگه
────
امشب پیش عالم و آدم ، قلبمو بهت دادم
دلبر تماشایی ، من به عشقت افتادم
امشب پیش عالم و آدم ، قلبمو بهت دادم
دلبر تماشایی ، من به عشقت افتادم

مسعود صادقلو شب آهنگی

با دلم چه کارا که نکردی ، عاشقش کردی
بد با دل هیچ موقع تو تا نکردی ، عاشقش کردی
نمیذاری یه لحظه تنها بشم ، برمیگردی
────
امشب پیش عالم و آدم ، قلبمو بهت دادم
دلبر تماشایی ، من به عشقت افتادم
امشب پیش عالم و آدم ، قلبمو بهت دادم
دلبر تماشایی ، من به عشقت افتادم
────
امشب پیش عالم و آدم ، قلبمو بهت دادم
دلبر تماشایی ، من به عشقت افتادم
امشب پیش عالم و آدم ، قلبمو بهت دادم
دلبر تماشایی ، من به عشقت افتادم
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

مسعود صادقلو شب آهنگی

  • ۰۰/۰۲/۱۹
  • سجاد فردوسی

مسعود صادقلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی