دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهدی احمدوند سلام

سوپرایز ویژه گیسو موزیک ، همینک با ما باشید با دانلود ترانه بسیار زیبا و شنیدنی “سلام چقد آشنایی برام دستمو بگیر از تنهایی درام” با صدای مهدی احمدوند با بهترین کیفیت ممکن همراه با متن ترانه و لینک مستقیم از رسانه موسیقی گیسو موزیک

Download New Music By Mehdi Ahmadvand -/- Salam From GisoMusic.Com

شاعر و آهنگساز: مهدی احمدوند

دانلود آهنگ سلام مهدی احمدوند

متن آهنگ سلام مهدی احمدوند

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
سلام …
چقد آشنایی برام !
دستمو بگیر از تنهایی درام ♩
نمیدونی من عاشق توام ♩
────
من کنار تو تو آتیشم ♪
اصلا انگار نه انگار زمستونه
حالم خوبه و دیوونه ♪
بری زمستون پشت زمستونه ♪
────
من ، عاشق توام ♩
دنبالت دویدم تا پیدات کردم
بعدش زل زدم بهت انقد نگات کردم ♩
و رنگم پرید تا صدام کردی
آخه با این دل بی صاحاب تو چیکار کردی ♩
بگو تو فالم افتادی بهمنی کم حرف هفتادی
آره فقط تو قلق دلمو بلدی ♩
────
ای دیوونه ، من حالم با حالت میزونه ♪
هر کی عاشق باشه میدونه
حالم چه حالیه ♪
────
این حالی که دارم نیس عادی ♩
الان که رو به روم ایستادی
انگار خیالیه ♩

مهدی احمدوند سلام

نمیدونی چقدر صبر کردم ♪
مال خود خودم باشی تو
هی میگفتم که عین خودم ♪
حست باشه کاشکی تو
────
نمیدونی من ، عاشق توام
دنبالت دویدم تا پیدات کردم ♩
بعدش زل زدم بهت انقد نگات کردم
و رنگم پرید تا صدام کردی ♩
آخه با این دل بی صاحاب تو چیکار کردی
بگو تو فالم افتادی بهمنی کم حرف هفتادی
آره فقط تو قلق دلمو بلدی ♩
────
ای دیوونه ، من حالم با حالت میزونه ♪
هر کی عاشق باشه میدونه
حالم چه حالیه ♪
────
این حالی که دارم نیس عادی
الان که رو به روم ایستادی ♩
انگار خیالیه
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

مهدی احمدوند سلام

  • ۰۰/۰۱/۱۹
  • سجاد فردوسی

مهدی احمدوند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی