دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ماکان بند من بد تو خوب

در خدمت شما کاربران عزیز هستیم با دانلود ترانه بسیار زیبا و شنیدنی من بد تو خوب با صدای ماکان بند با دو کیفیت برتر 320 و 128 همراه با تکست موزیک و لینک مستقیم در وبسایت بزرگ گیسو موزیک

Download New Music By Macan Band -/- Man Bad To Khoob From GisoMusic.Com

دانلود آهنگ من بد تو خوب ماکان بند

متن آهنگ من بد تو خوب ماکان بند

// تنظیم کننده اثر: فرشاد یزدی //

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
هَمه چی عَوض شُد بَلَد شُد …
راه دِلبری و سادِگیشو از دَست داد !
نَدیده بودَم اینجوری شو ♩
این هَمه وَقت کُجا بودی ؟؟
چجوری شُد انقده غَریب ♩
رفتارت عوض شدش چرا ؟
کارات شدن واسه من عجیب ♩
────
نَری فَردا بیای و بخوای اِصرار کُنی ♪
مَن بَرگردم نه ، مَن قَهر کَردم
تورو واسه سادِگیات میخواستَم ♪
الان واسه چی وایسَم
وَقتی دِلبری کَردی و رَفتی ♪
────
نَری فَردا بیای و بخوای اِصرار کُنی♩
مَن بَرگردم نه ، مَن قَهر کَردم
تورو واسه سادِگیات میخواستَم ♩
الان واسه چی وایسَم
وَقتی دِلبری کَردی و رَفتی ♩

دانلود آهنگ من بد تو خوب ماکان بند

باشه اصلاً مَن بَد تو خوب ♪
باشه قَسم نَده هِی بِمون
هِی باشه ، بگو باشه ♪
────
تا کِی میخوای بِری جلو ؟
هِی به مَن بِگی بُرو برو ♩
تا کی ، بگو تا کی
────
نَری فَردا بیای و بخوای اِصرار کُنی ♪
مَن بَرگردم نه ، مَن قَهر کَردم
تورو واسه سادِگیات میخواستَم ♪
الان واسه چی وایسَم
وَقتی دِلبری کَردی و رَفتی ♪
────
نَری فَردا بیای و بخوای اِصرار کُنی
مَن بَرگردم نه ، مَن قَهر کَردم ♩
تورو واسه سادِگیات میخواستَم
الان واسه چی وایسَم ♩
وَقتی دِلبری کَردی و رَفتی
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

ماکان بند من بد تو خوب

  • ۹۹/۱۲/۰۱
  • سجاد فردوسی

ماکان بند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی