دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ علی خدابنده طلوع بی غروب

دانلود آهنگ جدید علی خدابنده به نام طلوع بی غروب

با ما باشید با ترانه زیبا و شنیدنی طلوع بی غروب ( تموم خیال من تویی که بی خیال من شدی ) با صدای هنرمند جوان کشور علی خدابنده با بهترین کیفیت ممکن همراه با متن آهنگ و لینک مستقیم

دانلود آهنگ شروع ناتموم من طلوع بی غروب من

Download New Music By Ali Khodabandeh / Toloe Bi Ghoroob From GisoMusic.Com

شاعر و آهنگسازی توسط: علی خدابنده و علی منزوی

دانلود آهنگ طلوع بی غروب علی خدابنده

متن آهنگ طلوع بی غروب علی خدابنده

// تنظیم کننده اثر: امیر میلاد نیکزاد //

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
پُز میدَم ، عِشقِتو به دُنیا ♩♩
پیشِ توئه این دِل ، باشی اگه هَرجا ♩♩
هَمَش میگه که دوسِت داره و ♩♩
نِمیبَره تورو از یاد ♩♩
به هَر دَری زَدم باز نَشُد ♩♩
که خاطره هات بِرَن از یاد ♩♩
ای داد ، ای داد ♩♩
────
تَمومِ خیال من تویی ، که بی خیال مَن شُدی ♩♩
تَمومه وجود ـه مَن تویی ، که آرزویِ مَحالِ مَن شُدی ♩♩
شروعِ ناتَمومِ مَن طُلوعِ بی غُروبِ مَن
دِلَم میخواد جار بِزَنَم خواب و خیالِ مَن شُدی ♩♩
────
تَمومِ خیال من تویی ، که بی خیال مَن شُدی ♩♩
تَمومه وجود ـه مَن تویی ، که آرزویِ مَحالِ مَن شُدی
شروعِ ناتَمومِ مَن طُلوعِ بی غُروبِ مَن ♩♩
دِلَم میخواد جار بِزَنَم خواب و خیالِ مَن شُدی

دانلود آهنگ طلوع بی غروب علی خدابنده

دور نَشو از دِلَم که مَن ، جاتو به هیچکَس نِمیدَم
نَقشه عِشقو تا ابد ، با تو تو قلبم کِشیدَم ♩♩
با تو فَقَط میشه مَرز عاشِقیو رَد کَردِش ♩♩
فَقَط با تو میشه این حالِ بَدو عَوَض کَردِش ♩♩
اگه نَباشی قَلبِ مَن فَقَط تَنهاییه سَهمِش
────
تَمومِ خیال من تویی ، که بی خیال مَن شُدی ♩♩
تَمومه وجود ـه مَن تویی ، که آرزویِ مَحالِ مَن شُدی
شروعِ ناتَمومِ مَن طُلوعِ بی غُروبِ مَن ♩♩
دِلَم میخواد جار بِزَنَم خواب و خیالِ مَن شُدی
────
تَمومِ خیال من تویی ، که بی خیال مَن شُدی
تَمومه وجود ـه مَن تویی ، که آرزویِ مَحالِ مَن شُدی ♩♩
شروعِ ناتَمومِ مَن طُلوعِ بی غُروبِ مَن
دِلَم میخواد جار بِزَنَم خواب و خیالِ مَن شُدی ♩♩
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

علی خدابنده طلوع بی غروب

  • ۹۹/۰۹/۰۲
  • سجاد فردوسی

علی خدابنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی