دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ آصف آریا حال دلم

دانلود آهنگ جدید آصف آریا به نام حال دلم

همینک در خدمت شما هستیم با جدیدترین آهنگ آصف آریا به نام ” حال دلم وصله به حال دلت ” با بهترین کیفیت و متن موزیک و لینک مستقیم از سایت معتبر گیسو موزیک

دانلود آهنگ چشمای تو نقاشیه

Download New Music By Asef Aria / Hale Delam From GisoMusic.Com

شاعر و آهنگسازی توسط: آصف آریا

دانلود آهنگ حال دلم آصف آریا

متن آهنگ حال دلم آصف آریا

// تنظیم کننده اثر: مسعود جهانی //

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
چِشمایِ تو نَقاشیه ♩♩
اِنقدر آرومی که قَلبَم میره دور از حاشیه ♩♩
تو مِثلِ دارویی بَرام
قَد ـه دَریایی وَلی ، حَتی یه قَطرَت کافیه ♩♩
────
وَقتی بِهَم میریزَم ♩♩
سَرِ موقع میرِسی مَنو مُرَتب میکُنی
مَن خِیلی بَرات میمیرَم ♩♩
خوبه که تواَم یه وَقتایی بَرام تَب میکُنی ♩♩
────
حالِ دِلَم ، وَصله به حال ـه دِلِت ♩♩
جونِ مَن جونِ خودِت ، عَوَض نَشو
واسه دِلَم ، خوبه چون آب و گِلِت ♩♩
عِشقِمون چه خوشگِله ، کِنارِ هَم
────
حالِ دِلَم ، وَصله به حال ـه دِلِت
جونِ مَن جونِ خودِت ، عَوَض نَشو ♩♩
واسه دِلَم ، خوبه چون آب و گِلِت
عِشقِمون چه خوشگِله ، کِنارِ هَم ♩♩

دانلود آهنگ حال دلم آصف آریا

تو رَگام خونی ♩♩
واسه مَنِ تِشنه ، تو مِثلِ بارونی
آخه هَمه جوره قَشَنگی ♩♩
هَم با موهایِ مشکی ، هَم مویِ رَنگی
────
حالِ دِلَم ، وَصله به حال ـه دِلِت
جونِ مَن جونِ خودِت ، عَوَض نَشو ♩♩
واسه دِلَم ، خوبه چون آب و گِلِت
عِشقِمون چه خوشگِله ، کِنارِ هَم ♩♩
────
حالِ دِلَم ، وَصله به حال ـه دِلِت ♩♩
جونِ مَن جونِ خودِت ، عَوَض نَشو
واسه دِلَم ، خوبه چون آب و گِلِت ♩♩
عِشقِمون چه خوشگِله ، کِنارِ هَم
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

دانلود آهنگ آصف آریا حال دلم

  • ۹۹/۰۸/۲۹
  • سجاد فردوسی

آصف آریا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی