دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مسیح و آرش من معذرت میخوام

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام من معذرت میخوام

سوپرایز فوق العاده گیسو موزیک / در این ساعت از روز آهنگ جدید ” من معذرت میخوام که بد میشم گاهی ” با صدای مسیح و آرش را بهترین کیفیت mp3 و متن ترانه و لینک مستقیم برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم.

دانلود آهنگ من تو حال خودم نیستم جدیدا غریبم

Download New Music By Masih & Arash AP / Man Mazerat Mikham From GisoMusic.Com

شاعر و آهنگسازی: محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ من معذرت میخوام مسیح و آرش AP

متن آهنگ من معذرت میخوام مسیح و آرش AP

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
میگَن از هَر دست بِدی ♩♩
پَس میگیری از اون دَست راسته پس ♩♩
برو با مَن نباش که این قَلب ـه سنگی
بی عاطفه اس ♩♩
────
من از قَصد بَدم که بری میترسم ♩♩
دست دست کنم
مَن خَستم نه اصلا دِلم نمیاد ♩♩
که خستت کنم ♩♩
────
مَعذِرت میخوام ، که بد میشم گاهی ♩♩
دَست از سَرم بردار ، از مَنه تِکراری ♩♩
────
من تو حال خودم نیستم ، جدیدا غریبم ♩♩
با هَمه این روزا بد مَریضم
بُرو خوش باش عزیزم ♩♩
بُرو خوش باش عزیزم
────
زیر بارونا من خیسم
بی چتر میرم شبیه من ندیدن ♩♩
برو خوش باش عَزیزم
برو خوش باش عَزیزم ♩♩
────
من تو حال خودم نیستم ، جدیدا غریبم ♩♩
با هَمه این روزا بد مَریضم
بُرو خوش باش عزیزم ♩♩
بُرو خوش باش عزیزم
────
زیر بارونا من خیسم
بی چتر میرم شبیه من ندیدن ♩♩
برو خوش باش عَزیزم
برو خوش باش عَزیزم ♩♩

دانلود آهنگ من معذرت میخوام مسیح و آرش

قلب ـه من قبل تو بَد شِکست ♩♩
خوبه این ، واسه تو دَرس شه پَس
الان برو ، الان نمون ♩♩
که میره دودِش تو چِشم ـه هَر دومون
────
مَعذِرت میخوام ، که بد میشم گاهی ♩♩
دَست از سَرم بردار ، از مَنه تِکراری ♩♩
────
من تو حال خودم نیستم ، جدیدا غریبم
با هَمه این روزا بد مَریضم ♩♩
بُرو خوش باش عزیزم
بُرو خوش باش عزیزم ♩♩
────
زیر بارونا من خیسم ♩♩
بی چتر میرم شبیه من ندیدن
برو خوش باش عَزیزم ♩♩
برو خوش باش عَزیزم
────
من تو حال خودم نیستم ، جدیدا غریبم
با هَمه این روزا بد مَریضم ♩♩
بُرو خوش باش عزیزم
بُرو خوش باش عزیزم ♩♩
────
زیر بارونا من خیسم ♩♩
بی چتر میرم شبیه من ندیدن
برو خوش باش عَزیزم ♩♩
برو خوش باش عَزیزم
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

مسیح و آرش من معذرت میخوام

  • ۹۹/۰۸/۲۱
  • سجاد فردوسی

مسیح و آرش ap

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی