دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ کسری زاهدی شاخه گل

دانلود آهنگ جدید کسری زاهدی به نام شاخه گل

همراه ما باشید با سوپرایز جدید ، دانلود جدیدترین آهنگ کسری زاهدی به نام شاخه گل ( نم نمای بارون آروم توی خیابون اومد شاخه گل من نیومد ) با بهترین کیفیت, متن ترانه و لینک مستقیم رایگان از سایت گیسو موزیک

( دانلود آهنگ همه ی گلا میدونن تو نیای بهار نمیشه )

Download New Music By Kasra Zahedi / Shakhe Gol From GisoMusic.Com

شاعر: حسین محمودی

دانلود آهنگ شاخه گل کسری زاهدی

متن آهنگ شاخه گل کسری زاهدی

آهنگسازی و تنظیم کننده قطعه: کسری زاهدی و حامد دهقانی

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
نَم نَمایِ بارون آروم ♩♩
تویِ خیابون اومد ♩♩
شاخه گُلِ مَن نَیومد
سایهِ بونَم آسِمون شد ♩♩
ماهِ آسِمون دراومد ♩♩
شاخه گُل من نیومد
────
وای ، هَمه ی گُلا میدونن
تو نَیای بَهار نمیشه ♩♩
باغ ـه آرزوی قلبم
بی تو لاله زار نمیشه ♩♩
وای ، هَمه ی گُلا میدونن
تو نیای بَهار نِمیشه
────
نَم نَمایِ بارون آروم
توی خیابون اومد ♩♩
شاخه گل من نیومد
سایه بونم آسمون شد ♩♩
ماه آسمون دراومد
شاخه گل من نیومد

دانلود آهنگ شاخه گل کسری زاهدی

باز شِکستم نشستم ♩♩
دلو دیوونه کردم
رو دوشِ جدایی ♩♩
دوباره خونه کردم
من خودم دنیای دردم
خودم دنیای دردم ♩♩
────
رو بوم ـه خیالم ♩♩
دوباره سایه دیدم
یه گُلدون ، شقایق ♩♩
براش از باغچه چیدم
دَرد این عِشقو کِشیدم ♩♩
دَرد این عِشقو کِشیدم
────
نَم نَمایِ بارون آروم
تویِ خیابون اومد ♩♩
شاخه گُلِ مَن نَیومد
سایهِ بونَم آسِمون شد ♩♩
ماهِ آسِمون دراومد
شاخه گُل من نیومد ♩♩
────
هَمه ی گُلا میدونَن ♩♩
تو نیای بَهار نمیشه
باغِ آرِزوی قَلبم ♩♩
بی تو لاله زار نِمیشه
هَمه یَ گُلا میدونن
تو نیای بَهار نَمیشه ♩♩
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

کسری زاهدی شاخه گل

  • ۹۹/۰۸/۱۴
  • سجاد فردوسی

کسری زاهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی