دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی کی مثه منه

Download New Music Meysam Ebrahimi – Ki Mese Mane

ترانه سرا و آهنگساز: نیما معین, تنظیم کننده: مسعود جهانی

میثم ابراهیمی کی مثه منه دانلود آهنگ کی مثل منه میثم ابراهیمی

متن آهنگ کی مثل منه میثم ابراهیمی

────♩♩/♫/♩♩────
کی مثه منه دلش برات ، پر بکشه جلو چشات … »
بچه بشم نیادش اصلا به چشت … »
کی مثه تو ته بی معرفت میشه که
از رو همه چی رد میشه که … »
دوستیمون این شکلی بشه … »
♩——♩
شدم بال و پرتو من ، بگیری بالا سرتو من … »
کیف کنم به همه بگم من برا توام
گفتی بذار صدتو ، حله نباشه غم تو … »
هر کاری کردم که فقط بره بالا پرچمتو … »
♩——♩
کی مث منه دلش برات ، پر بکشه جلو چشات … »
بچه بشم نیادش اصلا به چشت
کی مثه تو ته بی معرفت میشه که … »
از رو همه چی رد میشه که
دوستیمون این شکلی بشه … »

دانلود آهنگ جدید کی مثل منه با لینک مستقیم

من هرچی که بودم رو … »
از وقتی که تو در رو بستی بخشیدم
من توئه دیوونه رو … »
انقد دوست دارمو تازه فهمیدم
♩——♩
کاشکی یادت بمونه این آدرس و نشونه
خواستی برگردی … »
به هیشکی نمیگم که رفتی و رابطتو
با من قطع کردی … »
♩——♩
کی مث منه دلش برات ، پر بکشه جلو چشات … »
بچه بشم نیادش اصلا به چشت
کی مثه تو ته بی معرفت میشه که … »
از رو همه چی رد میشه که
دوستیمون این شکلی بشه … »
♩——♩
کی مث منه دلش برات ، پر بکشه جلو چشات
بچه بشم نیادش اصلا به چشت … »
کی مثه تو ته بی معرفت میشه که
از رو همه چی رد میشه که … »
دوستیمون این شکلی بشه … »
────♩♩/♫/♩♩────

میثم ابراهیمی کی مثه منه

  • ۹۹/۰۳/۱۱
  • سجاد فردوسی

میثم ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی