دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام دلی

Download New Music Mehraad Jam – Deli

دانلود آهنگ مهراد جم به نام دلی

مهراد جم دلی دانلود آهنگ دلی مهراد جم

متن آهنگ دلی مهراد جم

────♩♩/♫/♩♩────
هر شب تو فکرتم ، که چی خوبه حالت … »
شاید من بد بودم ، نکردم خوشحالت … »
تو که نفهمیدی ، کی واست میمونه
بهم گفتی دیوونه ، ولی خدا میدونه … »
♩——♩
که من آره دوست داشتمت … »
آرزومه داشتنت ، کی تورو نخواستمت … »
بمون تو تو قلبم … »
♩——♩
من دلی دوست داشتمت … »
آرزومه داشتنت ، کی تورو نخواستمت
بمون تو تو قلبم … »

دانلود آهنگ جدید دلی با لینک مستقیم

قلب من بی رحمه میفهمه ولی عشق تورو … »
من نمیتونم ببینم اشک تو چشم تورو
ذره ذره میزنه بر من دلم انگار برات … »
تو نمیدونی ولی خود خدا میدونه که
♩——♩
من آره دوست داشتمت
آرزومه داشتنت ، کی تورو نخواستمت … »
بمون تو تو قلبم
♩——♩
من دلی دوست داشتمت … »
آرزومه داشتنت ، کی تورو نخواستمت … »
بمون تو تو قلبم … »
────♩♩/♫/♩♩────

مهراد جم دلی

  • ۹۸/۱۱/۲۳
  • سجاد فردوسی

مهراد جم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی