دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی و محمد لطفی به نام نفس جان

Download New Music Ali Lohrasbi & Mohammad Lotfi – Nafas Jan

دانلود آهنگ علی لهراسبی و محمد لطفی به نام نفس جان

علی لهراسبی و محمد لطفی نفس جان دانلود آهنگ نفس جان علی لهراسبی و محمد لطفی

متن آهنگ نفس جان علی لهراسبی و محمد لطفی

────♩♩/♫/♩♩────
نفس جان ، ای دردم و درمان … »
تو که شیرین تری از جان … »
من دلداده مرنجان … »
♩——♩
نفس جان ، زیباتر از آنی … »
که بگویم که بدانی … »
آنچه دل خواست همانی ، همانی … »
♩——♩
خیلی حرفا مونده تو دلم … »
کدومو دوس داری بگم
آخ اگه دلت پیش منه ، یه تنه بجنگم با همه … »
یه عالمه دوست دارمت
♩——♩
خیلی حرفا مونده تو دلم
کدومو دوس داری بگم … »
آخ اگه دلت پیش منه ، بگو بجنگم با همه
یه عالمه دوست دارمت … »

دانلود آهنگ جدید نفس جان با لینک مستقیم

عشق رویایی ، تو به زیبایی … »
من به دلتنگی تو معروفم
شب به مهتابش ، تو به چشمانت … »
منه دیوانه به تو معروفم ، معروفم
♩——♩
نفس جان من ، درد و درمان من
گیسوی پریشان تو دریا … »
صورت ناز تو ، چشم بی تاب تو
حتی خیال تو خواب تو زیبا ، زیبا … »
♩——♩
خیلی حرفا مونده تو دلم … »
کدومو دوس داری بگم
آخ اگه دلت پیش منه ، یه تنه بجنگم با همه … »
یه عالمه دوست دارمت
♩——♩
خیلی حرفا مونده تو دلم
کدومو دوس داری بگم … »
آخ اگه دلت پیش منه ، بگو بجنگم با همه
یه عالمه دوست دارمت … »
────♩♩/♫/♩♩────

علی لهراسبی و محمد لطفی نفس جان

نظرات (۱)

با سلام از پایگاه اینترنتی شما بازدیدم کردم ، مفید و جالب بود .

لطفا از سایت فیلم و سریال ما هم بازدید کنید . 

قطعا لذت خواهید برد .

پرشین دانلود 

http://dlpersian.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی