دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام جدایی دو طرفه

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Jodayie Do Tarafeh

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه

محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه دانلود آهنگ جدایی دو طرفه محسن ابراهیم زاده

متن آهنگ جدایی دو طرفه محسن ابراهیم زاده

────♩♩/♫/♩♩────
امشب بی تو من گیج و خرابم … »
دور از توام و خواب ندارم … »
میدونم توام بی من خرابی
ابری شدم و تاب ندارم … »
♩——♩
بگو از من چی شنیدی ، به کی داری دلو میدی … »
حقم نبوده که ، هیچوقت منو نفهمیدی
توی این جدایی یه دفعه ، تقصیر هر دو طرفه … »
من شب جاده و ماه ، مقصدمون بی هدفه … »
♩——♩
بگو از من چی شنیدی ، به کی داری دلو میدی … »
حقم نبوده که ، هیچ وقت منو نفهمیدی
توی این جدایی یه دفعه ، تقصیر هر دو طرفه … »
من شب جاده و ماه ، مقصدمون بی هدفه

دانلود آهنگ جدید جدایی دو طرفه با لینک مستقیم

غصه و شب فکر و خیالت ، منو پیرم کرد … »
با اینکه نمیخواستم باشم به یادت ، زمین گیرم کرد … »
دل دیگه طاقت نداره ، باید تورو به دست بیاره … »
♩——♩
بگو از من چی شنیدی ، به کی داری دلو میدی
حقم نبوده که ، هیچوقت منو نفهمیدی … »
توی این جدایی یه دفعه ، تقصیر هر دو طرفه
من شب جاده و ماه ، مقصدمون بی هدفه … »
♩——♩
بگو از من چی شنیدی ، به کی داری دلو میدی … »
حقم نبوده که ، هیچ وقت منو نفهمیدی
توی این جدایی یه دفعه ، تقصیر هر دو طرفه … »
من شب جاده و ماه ، مقصدمون بی هدفه
────♩♩/♫/♩♩────

محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه

  • ۹۸/۱۱/۰۴
  • سجاد فردوسی

محسن ابراهیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی