دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری زیبای چشم سفید

Download New Music Shahab MozaffariZibaye Cheshm Sefid

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی شهاب مظفری به نام زیبای چشم سفید با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

دانلود آهنگ شهاب مظفری زیبای چشم سفید

دانلود آهنگ شهاب مظفری زیبای چشم سفید

متن آهنگ زیبای چشم سفید شهاب مظفری

●—♩–♪♫♫♪—♩–●

جونم به لب رسید –
تا عاشقم شدی-
تا بی قرار و مجنون و شیدا-

«—♩—»
مثل خودم شدی-
حالا که وقتشه-
پاتو عقب نکش-
تصویر عشقو خاموشو تنها-
رو پوست شب نکش-
بی قراری نکن دلم –

«—♩—»
گریه زاری نکن دلم –
قایق گم شدم ببین –
تا کمر غرق تو گلم –

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری زیبای چشم سفید با لینک مستقیم

استخونم شکسته شد –
در زدم هر جا بسته شد –
وقتی افسرده تر شدم –
عشقمم دیگه خسته شد –

«—♩—»
وابسته تر شدم –
اون خسته تر شدو –
با خنده میگفت –
ای بابا ول کن حرفای بیخودو –
بغض منو ندید اشک منو ندید –
تا زندگیمون اومد شروع شه –

«—♩—»
اون به تهش رسید –
زیبای چشم سفید –
بی قراری نکن دلم –
گریه زاری نکن دلم –
قایق گم شدم ببین –
تا کمر غرق تو گلم –

«—♩—»
استخونم شکسته شد –
در زدم هر جا بسته شد –
وقتی افسرده تر شدم –
عشقمم دیگه خسته شد –
بی قراری نکن دلم –

«—♩—»
گریه زاری نکن دلم –
قایق گم شدم ببین –
تا کمر غرق تو گلم –

«—♩—»
استخونم شکسته شد –
در زدم هر جا بسته شد –
وقتی افسرده تر شدم –
عشقمم دیگه خسته شد-

●—♩–♪♫♫♪—♩–●

شهاب مظفری زیبای چشم سفید