دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام دل بستم

Download New Music Sina Shabankhani – Del Bastam

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی سینا شعبانخانی به نام دل بستم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی دل بستم

سینا شعبانخانی دل بستم دانلود آهنگ دل بستم سینا شعبانخانی

متن آهنگ دل بستم سینا شعبانخانی

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
مثل هیچ آمدن اینطور که میایی نیست –
مثل تو هیچکس اینقدر تماشایی نیست –
باز از خنده ی تو شهر به آشوب رسید
از تو آنقدر که خوبی فقط خوب رسید –
«—♩—»
من که تنها به نگاهی به دلت دل بستم ♩
با توام با تو اگر این همه زیبا هستم
بین من با تو به جز صحبت دل بستن نیست ♩
هیچکس مثل تو انقدر شبیه من نیست ♩
«—♩—»
من که تنها به نگاهی به دلت دل بستم –
با توام با تو اگر این همه زیبا هستم
بین من با تو به جز صحبت دل بستن نیست –
هیچکس مثل تو انقدر شبیه من نیست

دانلود آهنگ جدید دلبستن با لینک مستقیم

دل من با تو ، همه دنیا تو
تو بگو عاشق دیوانه منم یا تو ♩
غم زیبا تو ، عشق تنها تو
غرق موهای تو میشم اگه دریا تو ♩
«—♩—»
منکه تنها به نگاهی به دلت دل بستم –
با توام با تو اگر این همه زیبا هستم
بین من با تو به جز صحبت دل بستن نیست –
هیچکس مثل تو انقدر شبیه من نیست
«—♩—»
من که تنها به نگاهی به دلت دل بستم
با توام با تو اگر این همه زیبا هستم ♩
بین من با تو به جز صحبت دل بستن نیست
هیچکس مثل تو انقدر شبیه من نیست ♩
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

سینا شعبانخانی دل بستم