دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام شاه قلبم

Download New Music Ahmad Safaei – Shahe Ghalbam

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی احمد صفایی به نام شاه قلبم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

دانلود آهنگ احمد صفایی شاه قلبم

احمد صفایی شاه قلبم دانلود آهنگ شاه قلبم احمد صفایی

متن آهنگ شاه قلبم احمد صفایی

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
کشوندی منو سمت گردابت –
دلم خواست که بشم عشق نابت –
حتی یه دنیام با تو بد شه
این دل من میمونه بی تابت –
«—♩—»
بی قید و شرط همیشه حق با تو ♩
با جون و دل گوش میدم حرفاتو
دوست ندارم ببینم اخماتو ♩
عاشقی عالمی داره با تو ♩
«—♩—»
شاه دل منی عشقم –
چرا انقده خوبی تو ، عشقم عشقم
شاه دل کی بودی تو –
مرده بودم نبودی تو ، عشقم عشقم

دانلود آهنگ جدید شاه قلبم با لینک مستقیم

به عشق تو قلب من ♩
تند تند میکوبه تو سینه
دارم وابسته میشم ♩
خوبی عشق تو اینه
«—♩—»
من آرامش امروزمو
مدیون تو هستم –
با تو آیندمو میبینمو
از غیر تو خستم –
«—♩—»
شاه دل منی عشقم
چرا انقده خوبی تو ، عشقم عشقم ♩
شاه دل کی بودی تو
مرده بودم نبودی تو ، عشقم عشقم ♩
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

احمد صفایی شاه قلبم

  • ۹۸/۰۹/۲۸
  • سجاد فردوسی

احمد صفایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی