دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام بیگانه

Download New Music Sina Sarlak – Biganeh

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی سینا سرلک به نام بیگانه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

دانلود آهنگ سینا سرلک بیگانه

سینا سرلک بیگانه دانلود آهنگ بیگانه سینا سرلک

متن آهنگ

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
ای شمع ـه روشن دور خود ، پروانه میخواهی
در سرزمین عاقلان ، دیوانه میخواهی
هنگام شادی دور من ، خط میکشی اما
روزی برای گریه ات ، یک شانه میخواهی
«—♩—»
آه ، ای غم دوران من
آتش زدی بر جان من
خاکسترم را باد برد
آه ، ای همیشه دورتر
از هر کسی مغرورتر
باید تورا از یاد برد
«—♩—»
آه ، ای غم دوران من
آتش زدی بر جان من
خاکسترم را باد برد
آه ، ای همیشه دورتر
از هر کسی مغرورتر
باید تورا از یاد برد

دانلود آهنگ جدید بیگانه با لینک مستقیم

من آشناتر با توام ، بیگانه میخواهی
از چهار ستون پیکرم ، ویرانه میخواهی
مردانه پای عشق تو ، ماندم تمام عمر را
از من ولیکن گریه ای ، مردانه میخواهی
«—♩—»
آه ، ای غم دوران من
آتش زدی بر جان من
خاکسترم را باد برد
آه ، ای همیشه دورتر
از هر کسی مغرورتر
باید تورا از یاد برد
«—♩—»
آه ، ای غم دوران من
آتش زدی بر جان من
خاکسترم را باد برد
آه ، ای همیشه دورتر
از هر کسی مغرورتر
باید تورا از یاد برد
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

  • ۹۸/۰۹/۰۵
  • سجاد فردوسی

سینا سرلک

نظرات (۱)

  • مجله اینترنتی چفچفک
  • ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی