دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید راغب به نام بی هوا

Download New Music Ragheb – Bi Hava

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی راغب به نام بی هوا با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

دانلود آهنگ راغب بی هوا

دانلود آهنگ بی هوا راغب

متن آهنگ بی هوا راغب

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
من هنوز دیوونتم ، زل نزن تو صورتم –
کاری کن یادم بره تورو –
من رسیدم به جنون ، هی میگم با من بمون
حرفمو باور نکن برو –
«—♩—»
کاش نبینی حالمو ، این دل بی تابمو ♩
که جدایی رو به روشه
سخت تر از اینش نکن ، چیزی از حست نگو ♩
کاری کن راحت تموم شه ♩
«—♩—»
بی هوا شدی عشق من –
آخه دلتنگیامو بی تو با کی بگم
هوای من مگه میشه بی تو دووم بیارم –
انقد نگو دوست ندارم
«—♩—»
بی هوا شدی باورم
نذار ببینمت این لحظه ی آخرم ♩
اگه بعد من ، دیدی هرکی شبیه من میخنده
کاری نکن که دل ببنده ♩

دانلود آهنگ جدید بی هوا با لینک مستقیم

من هنوز دیوونتم ، زل نزن تو صورتم –
کاری کن یادم بره تورو
من رسیدم به جنون ، هی میگم با من بمون –
حرفمو باور نکن برو
«—♩—»
کاش نبینی حالمو ، این دل بی تابمو
که جدایی رو به روشه ♩
سخت تر از اینش نکن ، چیزی از حست نگو
کاری کن راحت تموم شه ♩
«—♩—»
بی هوا شدی عشق من –
آخه دلتنگیامو بی تو با کی بگم
هوای من مگه میشه بی تو دووم بیارم –
انقد نگو دوست ندارم
«—♩—»
بی هوا شدی باورم
نذار ببینمت این لحظه ی آخرم ♩
اگه بعد من ، دیدی هرکی شبیه من میخنده
کاری نکن که دل ببنده ♩
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

راغب بی هوا

  • ۹۸/۰۸/۱۲
  • سجاد فردوسی

راغب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی