دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام دریا نمیرم

Download New Music Garsha Rezaei – Darya Nemiram

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی گرشا رضایی به نام دریا نمیرم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

دانلود آهنگ گرشا رضایی دریا نمیرم

گرشا رضایی دریا نمیرم

متن آهنگ دریا نمیرم گرشا رضایی

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
پای تو گیرم ، من یه چند وقته که بعد رفتنت –
دریا نمیرم –
میترسم آخر ، بی هوا بارون بیاد
دست کیو باید بگیرم –
«—♩—»
هر شب تو رویا ، من تورو میبینمت ♩
میگی کنارم ، خوبه حالت ♩
میخندی و باز ، من گلای صورتی میذارم عشقم
روی شالت ♩
«—♩—»
بزن بیرون از تنهایی ، برگرد کنارم –
همونم که برای دیدن تو بی قرارم
نرو از روزگارم ، که من طاقت ندارم –
منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم
«—♩—»
پس بزن بیرون از تنهایی ، برگرد کنارم
همونم که برای دیدن تو بی قرارم ♩
نرو از روزگارم ، که من طاقت ندارم
منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم ♩

دانلود آهنگ گرشا رضایی دریا نمیرم

  • ۹۸/۰۸/۰۳
  • سجاد فردوسی

گرشا رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی