دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ سینا درخشنده چشم مشکی

Download New Music Sina Derakhshande – Cheshm Meshki

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی سینا درخشنده به نام چشم مشکی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

سینا درخشنده چشم مشکی دانلود آهنگ چشم مشکی سینا درخشنده

متن آهنگ چشم مشکی سینا درخشنده

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
یه شبم که ماهشو گم کرده –
تو آسمونا دنبالش میگرده –
یه چیزی بهش بگید برگرده
دست من نیست که دلش از سنگه –
«—♩—»
چشم مشکیه با اون چشاش ♩
اومده و شده شاه دلم ♩
هی واسم ناز میکنه نازشو من میخرم ♩
«—♩—»
چشم مشکیه با اون چشاش –
اومده و شده شاه دلم –
هی واسم ناز میکنه نازشو من میخرم –
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

دانلود آهنگ سینا درخشنده چشم مشکی

  • ۹۸/۰۷/۱۹
  • سجاد فردوسی

سینا درخشنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی