دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ پدرام پالیز ای آشنای من

Download New Music Pedram Paliz – Ey Ashenaye Man

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی پدرام پالیز به نام ای آشنای من با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

دانلود آهنگ ای آشنای من پدرام پالیز

متن آهنگ ای آشنای من پدرام پالیز

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
هربار خواستم باهات حرف بزنم –
هیچوقت حرف منو نفهمیدی –
همیشه دعوا –
«—♩—»
چشماتو باز نکردی ببینی چی میگم ♩
درد ـه دلمو بفهمی ♩
هیچوقت نفهمیدی منو ♩
هیچوقت نفهمیدی منو ♩
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

دانلود آهنگ پدرام پالیز ای آشنای من

  • ۹۸/۰۷/۱۸
  • سجاد فردوسی

پدرام پالیز

نظرات (۱)

  • آرمین جهانی
  • از این به بعد با این سایت با هماهنگی سایت ساماندهی آهنگتو پخش کن

    ثبت نام شما یک پنل 10گیگ پخش موزیک میباشد

    اگر ثبت نام نکنید پنل نخواهید داشت و به موزیک های کاربران میتوان گوش دهید

    http://www.imozic.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی