دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

آهنگ پرپر مهدی جهانی

Download New Music Mehdi Jahani – Par Par

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی مهدی جهانی به نام پرپر با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

شاعر و آهنگ: مهدی جهانی, تنظیم: عماد لاریجانی

Post image

مهدی جهانی پر پر

●—♩–♪♫♫♪—♩–●

تورو یادش میمونه ، تا ابد این دیوونه

تو بری من میمونمو ، غم این آسمونه

«—♩—»

تو چشات فرق داره ، با همه

به تو وابسته ام من ، یه عالمه

تورو من تا همیشه ، یادمه یادمه

تو چشات فرق داره ، با همه

به تو وابسته ام من ، یه عالمه

تورو من تا همیشه ، یادمه یادمه

«—♩—»

پرپر کن این دلو من هر وقت دل زدم

با هرکی بد باشی منم باهاش بدم

غصه میخوره دلم واست

تو یه کاری کن نرم راحت

«—♩—»

پرپر کن این دلو من هر وقت دل زدم

با هرکی بد باشی منم باهاش بدم

غصه میخوره دلم واست

تو یه کاری کن نرم راحت

دانلود آهنگ جدید پر پر با لینک مستقیم

توی این کهکشون من بی نشونم ، بی تو

با همه آدما نامهربونم ، بی تو

مث ستاره ای بی آسمونم ، بی تو

«—♩—»

تو چشات فرق داره ، با همه

به تو وابسته ام من ، یه عالمه

تورو من تا همیشه ، یادمه یادمه

«—♩—»

پرپر کن این دلو من هر وقت دل زدم

با هرکی بد باشی منم باهاش بدم

غصه میخوره دلم واست

تو یه کاری کن نرم راحت

«—♩—»

پرپر کن این دلو من هر وقت دل زدم

با هرکی بد باشی منم باهاش بدم

غصه میخوره دلم واست

تو یه کاری کن نرم راحت

●—♩–♪♫♫♪—♩–●

آهنگ پرپر مهدی جهانی

  • ۹۸/۰۷/۰۳
  • سجاد فردوسی

مهدی جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی