دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی چه دردی
Download New Music By Mohammadreza Hedayati – Che Dardi On Darya-Music
موزیک جدید و بسیار زیبای محمدرضا هدایتی به نام چه دردی با لینک مستقیم و همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین از وبسایت دریا موزیک

محمدرضا هدایتی چه دردی

متن آهنگ محمدرضا هدایتی چه دردی

نه رویای دوری نه آغوش سردی نه حتی سلامی نه عشقی نه دردی
نه چشمی به راهی تو این بی پناهی نه دودی نه عودی نه خاکی نه گردی
دلا خسته میشن تو وقتی نباشی درا بسته میشن اگه برنگردی
کجا رفتم از خود که پیشم نموندی کجا موندم از تو که یادم نکردی
کجا رفتم از خود که پیشم نموندی کجا موندم از تو که یادم نکردی

نذار از نسیم تو خالی شه دنیا که عادت کنه برگ میخک به زردی
تو پنهونی از چشم عالم ولی من چه بسیار دیدم ثوابی و مردی
نمیخوام که مرهم رو زخمم بذاری تو را دوست دارم چه دردی چه دردی
تو را دوست دارم چه دردی چه دردی
نه رویای دوری نه آغوش سردی نه حتی سلامی نه عشقی نه دردی

  • ۹۷/۰۳/۱۶
  • سجاد فردوسی

محمدرضا هدایتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی