دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

بالاخره بعد از مدتها انتظار آهنگ زیبا و شنیدنی آخر شب با صدای مسعود صادقلو به صورت رایگان و لینک مستقیم در اختیار شماست

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو آخر شب

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو آخر شب

 

در پایین می توانید متن ترانه آهنگ آخر شب را مشاهده نمایید :

دل دیگه دل نیست، شد بی قرارت
شد دیگه دور از، تو و نگاهت
قلبم و میگم، تو و نگاهت
طرز نگاهت، آخر عوض شد
آخر تنم از، این جاده پرت شد
آخرشم تا آخر شب
من موندمو اون خاطرات
آخرشم تو دادی به باد
دادی به باد دنیامو به باد
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
گفتی ازت خسته شدم
گفتی نباش دیگه دورم
آخرشم تا آخر شب
من موندمو اون خاطرات
آخرشم تو دادی به باد
دادی به باد دنیامو به باد
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
گفتی ازت خسته شدم
گفتی نباش دیگه دورم

دل دیگه دل نیست، شد بی قرارت
شد دیگه دور از، تو و نگاهت
قلبم و میگم، تو و نگاهت
طرز نگاهت، آخر عوض شد
آخر تنم از، این جاده پرت شد
آخرشم تا آخر شب
من موندمو اون خاطرات
آخرشم تو دادی به باد
دادی به باد دنیامو به باد
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
گفتی ازت خسته شدم
گفتی نباش دیگه دورم
آخرشم تا آخر شب
من موندمو اون خاطرات
آخرشم تو دادی به باد
دادی به باد دنیامو به باد
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
گفتی ازت خسته شدم
گفتی نباش دیگه دورم

دانلود آهنگهای مسعود صادقلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی