دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ علی لهراسبی دنیای بی تو

همینک شنونده ی آهنگ جدید و زیبای “دنیای بی تو” با صدای علی لهراسبی با دو کیفیت عالی 320 و 128 همراه با متن موزیک و پخش آنلاین در سایت گیسو موزیک باشید.

Download New Music By Ali Lohrasbi / Donyaye Bi To From GisoMusic

شاعر: شیما سامان فر

دانلود آهنگ دنیای بی تو علی لهراسبی

متن آهنگ دنیای بی تو علی لهراسبی

// آهنگسازی توسط: حسین قربانپور, تنظیم کننده اثر: معین راهبر //

|──── ♫♩♪♩♫ ────|
روزی چند لحظه به من فکر میکنی ؟
با کدوم آهنگ میام تو خاطرت ؟
یکمی نشون بده ناراحتی
باشه حتی به دروغ تو ظاهرت
────
روزی چند بار به روزای رفتمون
تو نگاه میکنی و میخندی
داری با کی با خودت بد میکنی ؟
داری با کی سر من میجنگی ؟
────
دنیارو که بی تو ، من اینجوری نمیخوام
هرجا حرف تو باشه ، منم کوتاه نمیام
شبایی رو که نیستی ، بهونتو میگیرم
تقاص این روزارو ، دارم تنهایی میدم

علی لهراسبی دنیای بی تو

چندتا شب بیدار نشستی تا طلوع ؟
چندتا دلشوره رو حس کردی برام ؟
از ته دل آرزو کردی که من
ناخداگاه به تولدت بیام
────
شده از دوست دارم گفتن من
یه شبانه روزو خوابت نبره ؟
شده ثابت بکنی بهم یه بار
که تو قلب تو فقط یک نفره ؟
────
دنیارو که بی تو ، من اینجوری نمیخوام
هرجا حرف تو باشه ، منم کوتاه نمیام
شبایی و که نیستی ، بهونتو میگیرم
تقاص این روزارو ، دارم تنهایی میدم
────
دنیارو که بی تو ، من اینجوری نمیخوام
هرجا حرف تو باشه ، منم کوتاه نمیام
شبایی و که نیستی ، بهونتو میگیرم
تقاص این روزارو ، دارم تنهایی میدم
|──── ♫♩♪♩♫ ────|

علی لهراسبی دنیای بی تو

  • ۰۰/۰۲/۲۷
  • سجاد فردوسی

علی لهراسبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی