دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام علاقه

Download New Music Alireza Pouya – Alaghe

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی علیرضا پویا به نام علاقه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

دانلود آهنگ علیرضا پویا علاقه

علیرضا پویا علاقه دانلود آهنگ علاقه علیرضا پویا

متن آهنگ علاقه علیرضا پویا

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
کیو مثل من دیدی آخه قلبش –
باشه مث کف دستش –
که بمونه بی چون و چرا
پای همه حرفش –
«—♩—»
کیو مثه تو میخوامش که بعدش ♩
دوست دارم هی بگم بش
خودم تکی پشتتم درست ♩
شبیه یه ارتش ♩
«—♩—»
بابا من تورو میخوامت دلی –
بگو چرا انقدر خوشگلی
نکشی مارو تو با اون چشات –
چه کاری آخه
«—♩—»
عجب زدی دلو بردی سریع
کارته اصلا دل ببری ♩
دیدی آخرش تو شدی دیگه
مال من عاشق ♩
«—♩—»
بابا من تورو میخوامت دلی –
بگو چرا انقدر خوشگلی
نکشی مارو تو با اون چشات –
چه کاری آخه
«—♩—»
عجب زدی دلو بردی سریع
کارته اصلا دل ببری ♩
دیدی آخرش تو شدی دیگه
مال من عاشق ♩

دانلود آهنگ جدید علاقه با لینک مستقیم

همه میگن ما مث همیم
مگه داریم آخه
نمیشه از هم دل بکنیم –
خوب میشم کلافه
«—♩—»
الکی که نیست همه ی اینا ♩
هستش از علاقه ♩
هستش از علاقه ♩
«—♩—»
بابا من تورو میخوامت دلی –
بگو چرا انقدر خوشگلی
نکشی مارو تو با اون چشات –
چه کاری آخه
«—♩—»
عجب زدی دلو بردی سریع
کارته اصلا دل ببری ♩
دیدی آخرش تو شدی دیگه
مال من عاشق ♩
«—♩—»
بابا من تورو میخوامت دلی –
بگو چرا انقدر خوشگلی
نکشی مارو تو با اون چشات –
چه کاری آخه
«—♩—»
عجب زدی دلو بردی سریع
کارته اصلا دل ببری ♩
دیدی آخرش تو شدی دیگه
مال من عاشق ♩
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

علیرضا پویا علاقه

  • ۹۸/۰۹/۲۶
  • سجاد فردوسی

علیرضا پویا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی