دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهراد جم خوابم برد

Download New Music Mehraad Jam – Khabam Bord

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی مهراد جم به نام خوابم برد با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

شاعر و آهنگ: مهراد جم, تنظیم: مسعود جهانی

” کار دلی “

مهراد جم خوابم برد دانلود آهنگ خوابم برد مهراد جم

متن آهنگ خوابم برد مهراد جم

خسرو شکیبایی:
” پس بگو قرار بود تو بیای و من نمیدانستم
ای دردت به جان بی قرار پر گریه ام
این همه سال ماه ساکتم کجا بودی
حالا که آمدی حرف ما بسیار وقت ما اندک
آسمان هم که بارانی است “

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
اون دیگه رفت ، اون دیگه نیست –
یه قاب عکس ، چشای خیس –
اون دیگه نیست ، اون دیگه مرد
قلب منم با خودش برد –

«—♩—»
وقتی بعد تو چشاتو دیدم ♩
دلم کم آورد حیف ♩
محو اون چشات شدم خوابم برد ♩
«—♩—»
کجایی کجایی اصلا ، کجایی که من بی تو میدونم –
داغونم ، کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم –
داغونم ♩
«—♩—»
کجایی کجایی اصلا ، کجایی که من بی تو میخونم
داغونم ، کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم میزنه بارونم –

دانلود آهنگ جدید خوابم برد با لینک مستقیم

تو نیستی اما بوی عطرت یادگاری مونده ♩
خوب بلدی خودتو جا بکنی تو دل
اون روزایی که حتی یارتم نبوده ♩
چه حرفایی زدی که قلبمو سوزونده
«—♩—»
کجایی کجایی اصلا ، کجایی که من بی تو میدونم –
داغونم ، کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم –
داغونم –
«—♩—»
کجایی کجایی اصلا ، کجایی که من بی تو میخونم ♩
داغونم ، کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم میزنه بارونم ♩
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

دانلود آهنگ مهراد جم خوابم برد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی