دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام دلمو بردی

Download New Music Mehraad Jam – Delamo Bordi

هم اکنون ، موزیک جدید و شنیدنی مهراد جم به نام دلمو بردی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ از سایت موزیک من

دانلود آهنگ مهراد جم دلمو بردی

مهراد جم دلمو بردی دانلود آهنگ دلمو بردی مهراد جم

 

متن آهنگ دلمو بردی

نباشی دلم میگیره
دلم بد به دل تو گیره
بدجوری کردی تو اسیرش
افتاده تو دام تو نمیره
«—♩—»
میخونم غم تو
هر چی بخوامتم کمه خب
یه کاری کردی با من که
دلم از همه زده شد
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

دانلود آهنگ مهراد جم دلمو بردی

  • ۹۸/۰۷/۲۰
  • سجاد فردوسی

مهراد جم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی