دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP خواب خوب

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP خواب خوب

Download New Music By Masih & Arash AP Called Khabe Khoob

شعر و آهنگ: آرش عدل پرور ، تنظیم: سعید انصار

هم اکنون ، آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مسیح و آرش AP به نام خواب خوب با لینک مستقیم و متن آهنگ ، همراه با پخش آنلاین از رسانه موسیقی جوان موزیک

مسیح و آرش AP خواب خوب

متن آهنگ مسیح و آرش AP خواب خوب

من یه خواب خوب دیدم دیدم که با همیم دوباره
آسمون شد پر از ستاره تو دست تو یه قرص ماهه
من یه خواب خوب دیدم که دیگه گریه نمیکنی
دستای همو ول نمیکنیم اینجوری دق نمکنیم
دیدم دستات تو دستام بود می چرخیدیم با هم از شادی
با گریه میخندیدم دیگه بی غم نبود دنیایی که ما با هم دیدیم
هرچی که بد بوده دوتایی میبخشیدیم
من یه خواب خوب دیدم من یه خواب خوب دیدم
دیدم که دورمون گلستونه همه جا بهار و بارونه
دل دیگه تنها نمیمونه من یه خواب خوب دیدم
دیدم که دلبری میکنی اونقده که از شادی فوری
دیدم دستات تو دستام بود میچرخیدیم
با هم از شادی با گریه میخندیدم
دیگه بی غم نبود دنیایی که ما با هم دیدیم
هرچی که بد بوده دوتایی میبخشیدیم
میبخشیدیم

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP خواب خوب

  • ۹۷/۰۴/۲۰
  • سجاد فردوسی

مسیح و آرش ap

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی