دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید یاسر بینام و هونیاک به نام بای بای

آهنگ جدید بای بای با صدای یاسر بینام و هونیاک به همراه متن آهنگ و با لینک مستقیم از جهان موزیک

شعر: آرش AP ، آهنگ و تنظیم : مسعود جهانی

دانلود آهنگ جدید یاسر بینام و هونیاک بای بای

دانلود آهنگ جدید یاسر بینام و هونیاک بای بای

متن آهنگ بای بای با صدای یاسر بینام و هونیاک

بس غر زدی سرم
دستبرد زدی منم
دلمو دادم
دو دستی دستت
شکستی بسته
رفتم
بین بای بای
برنگردی یه روز
بگی وای وای
برنگردی بگی دلم تنگ شدا
گوشیم رو عکسها تنگ شدا
رفتی ….
تو بگو آخرش من برم کجا
تو بغل کی میدی تو لم
بی من
من روزاتو میبیم بی من
برگشتی پشیمونی…

دانلود آهنگهای یاسر بینام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی